You saved my life, why?

Tears falling down - Kapitel 4

Kategori: Tears falling down (pausad/avslutad)

Previous chapter:

- The guy from the car when we were at the playground, it was Harry!
- HarrY? I do not know any Harry.
- You are just to stupid sometimes, Harry Styles from One Direction!
- NO WAY!
- YES WAY!
 
Vi pratar och skriker och skrattar om hur dum vi var som inte såg att det var han. Melisska skulle döda oss om vi berättade så vi lovade att inte berätta för någon, det fick vara en av våra flertal hemligheter.
 

Jag har precis vaknat och går nerför trappan när jag känner lukten av bacon, mamma hade lagat storfrukost. Jag kan ju säga att det är bland det bästa jag vet med attkomma hem mammas måltider, tror det inte finns något bättre helt ärligt! 
Jag sätter mig och börjar äte och njuter av varje tugga! 
- So what are your plans for the day? Frågar mamma medans jag sitter och njuter av maten. 
- I don´t know reallt, maybe head in to the city and look for Spencer and Aria.
- Okay, just be careful! You know what hapened last time you were hear.
- How could I forget? 
- Sorry, but I just care about you, and love you my little boy.
- I love you too but I am not a little boy!
- You will always be my little boy! Säger hon och pussar mig på pannan innan jag går upp på mitt rum för att byta om. 
Jag går upp på mitt rum, fixar håret och byter kläder och sedan sätter jag mig i bilen och åker in till stan. 
 
Jag och Spencer har precis låst dörren och är påväg in till stan för att se om Harry är där, Spencer sa att hon lovade att hjälpa mig så att jag kunde få han. Game is on!
Vi kommer in och går in på första bästa affär för att köpa lite snygga kläder så att jag kan få min Hazza som han kallades. 
Jag köper ett blå, grön, svart och en beige genomskinlig blus och en svart bredare BH så att det ser lite mer ordentligt ut. Vi smiter in på en toa och jag byter om och fixar håret och sminket sen går vi ut för att jaga. 
Jag strosar mest på gatan och kollar efter Aria och Spencer men ingenting. Jag går på torget då jag ser hur Aria och Spencer kommer ut från en affär och smiter in på en toa, så vacker hon är Aria!
Jag ställer mig mot väggen mittemot lite åt höger för att se då dom kommer ut så jag kan gå fram och prata med dom. Jag håller på med telefoenen då jag hör hur en dörr öppnas och Aria kliver ut och jag tappar hakan.
Ifall hon var vacker innan så vet jag inte vad hon var nu, otroligt vacker, en skönhet men inget kan beskriva henne. 
Jag har aldrig känt såhär, jag har inte ens pratat med henne och jag vet att det är hon jag vill ha. Jag kommer på att jag står med munnen öppen och stänger den fort och harklar medans jag börjar gå emot dom.
 
Jag harklar mig och klämmer fram ett litet hej,
- AH, HARRY YOU CAN´T SCARE ME LIKE THAT! Skriker Aria fram och tar sig för hjärtat
- Sorry didn´t mean to scare you..
- It is okay just promise you will never do it again, okay?
- Okay, I promise! Sorry again..
- Nothing to worry about anymore.
- Hey can I buy you two girls anything at starbucks?
- Sure why not we were just heading there anyway.
- Cool.
 
Jag och Spencer hade kommit ut ur toaletten när Harry från ingenstans hoppar upp bakom oss och säger hej, jag trodde verkligen att mitt hjärta skulle stanna, inte roligt! Han skämdes verkligen det såg man, jag skämdes lite för att jag hade skällt ut han men jag hade verkligen blivit rädd. 
Sedan hade han bjudit oss på Starbucks så vi följde med och satt där och hade det roligt. Jag kände att det var mer än vänskap jag började känna för han, men han gillade nog inte mig för han kollade knappt på mig utan alla andra som gick förbi eller hans kopp var mycket roligare att kolla på än mig så jag tryckte undan känslorna. 
Men jag kunde inte sluta kolla in i hans gröna ögon, hans vackra läppar, hans hår och hans röst. Det lät som om han nyss hade vaknat och jag avgudade morgonröster på killar, största påtändningen någonsin!
Sen sa vi hejdå och jag kramade om han och kände hur han kramade om mig lite extra hårt och luktade på mitt hår, jag känner hur han släpper ena armen men den är lika fort tillbaka. 
Jag och Spencer beger oss hemåt mot mig då hon skulle sova en sista natt nu då jag blivit frisk, jag hade stannat hemma en extra dag då jag inte kände mig helt hundra än och jag var tvungen att träffa Harry. 
 
När vi kommer hem så lämnar jag telefonen på laddning och går in på toa och fixar mig inför natten. Jag går sedan och lägger in de nya kläderna i garderoben och kastar resten i tvättkorgen. 
Jag hade precis myst ner mig i sängen då jag hör hur det plingar till i telefonen jag sträcker mig efter den.
 

From Hazzabear:

Hi, so I guess Spencer gave you the note huh? x Harry
 
To Hazzabear:
 
Uh, no I just went to bed, I guess it was Spencer who sent the text from my phone while I were in the bedroom. x Aria
 
From Hazzabear:
 
Oh well well ypu answered now and then the rest does not matter anymore. I really wanna see you again soon and get to know you better. x harry 
 
To Hazzbear:
 
Yeah I would really like that, maybe on Friday? x Aria
 
From Hazzabear:
 
But that is 3 days, I will not make it! x Harry
 
To Hazzabear:
 
Nono, it is nothing. x Aria
 
Vi pratar lite mer och bestämmer att vi ska träffas imorgon istället på kvällen ifall jag hade mycket läxa. Vi säger godnatt och jag somnar med ett leende på läpparna, han kanske gillar mig ändå?
 
 



så vad tycks? kommentera!

KOLLA INLÄGGET NEDANFÖR HÄR!

Kommentarer

  • Wilma :) säger:

    Meeeeeeer!

    2012-12-11 | 19:43:14
    Bloggadress: http://Wilmagademans.blogg.se
  • Lisa säger:

    Mer :D

    2012-12-17 | 15:49:24
  • Fanny säger:

    Meeer!

    2012-12-17 | 18:28:43

Kommentera inlägget här: