You saved my life, why?

YSML, W? - Kapitel 1

Kategori: You saved my life, why? (pågående)

PREVIOUS
 
Killarna går till omklädningsrummet för att byta om innan dom far till hotellrummen och vilar resten av kvällen. 
Louis för att skriva av sig.
Harry för att se på tv.
Zayn för att hålla koll på håret och sitta framför tvn.
Liam för att träna med skedar.
Niall för att skriva.
 
Alla i varsitt rum och njuta av livet som en kändis men allt har en mörk sida. 


 
LOUIS DAGBOK
 

Hej igen!
 
Dagen var som alla andra dagar, stela och ensamma. Niall har börjat dra sig ifrån mig och jag står ensam kvar som den fjant jag är. Jag märkte att managementets ord tog på han, vi var för nära varandra och för "på" varandra under våra framträdanden. 
Det är mitt fel jag kan inte låta bli, hans blonda hår, hans vackra blåa ögon och hela hans personlighet!
 
Nej, Louis så där får du inte tänka om han, din bästa vän, en av de fem medlemmarna i bandet. NEJ! FÖRBJUDET!
Nialls hår skiner väldigt fint i rätt sken, visste du det? Nej såklart för det bara är jag som ser i syne för att hans perfektion gör mig galen. 
Niall är ganska söt när han äter märkte jag idag, när han ser på maten som om det är det enda i rummet. Varför kan jag inte se ut så?
Eleanor ringde idag.. igen..
Hon frågade om vi skulle göra något imorgon jag sa ja. 
Jag tänkte att det inte skulle skada då Niall ändå inte gillar mig så. Han nekar det hela tiden. Jag med men ändå...
 
Godnatt, imorgon börjar min taktik att föra över känslorna från Niall till Eleanor.
 
Wish me luck! 
 
x, Boobear
NIALLS DAGBOK
 

Hej, hejdå.
 
Louis hår var perfekt idag, Lou var vacker idag, Lou kollade på mig idag, jag gillar Lou, jag önskar Lou var min att älska men det är han inte. Han är kär i hans tjej Eleanor Calder, jag tror dom är tillsammans.
 
Harry och dom andra har börjat undra men jag nekar. Jag önskar att jag kunde vara ärlig men jag är rädd, tänk om Lou börjar hata mig?
Jag säger bara att vi är nära vänner och det gör han också. Jag menar Hazza vet ju vad jag går igenom med alla rykten, Larry pågick ganska länge innan allt slutade då fansen började se att det drog Harry och Louis ifrån varandra. 
Jag ska försöka sova inatt utan att tänkte på Louis.
 
x, Nialler

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Meraaa!

    2013-01-11 | 11:57:22
  • Ida säger:

    Mmmmeeeeerr

    2013-01-12 | 05:30:04

Kommentera inlägget här: