You saved my life, why?

Nouis

Kategori: THERESE

Hej igen!
 
Jag fick en kommentar, och jag vet att det kanske är för tidigt med tanke på att alla är i skolan men jag kan inte skriva ikväll eller resten av veckan förens kanske fredag eller Lördag kväll så jag skriver nu istället.
Det blir en Nouis novell och jag har namnet på den, jag ska ändra med design och jag ska även börja på prologen, fundera ut huvudpersoner osv.
Är det viktigt att det blir bilder i inläggen för jag funderar på att skippa det då alla vet hur Niall och Louis ser ut så jag tänkte köra lite mer "klassisk" stil och det blir ganska känslosamt om jag får till det på rätt sätt!
Om ni tycker den är bra när några kapitel är skrivna får ni mer än gärna sprida den såklart!
Hoppas att denna blir mer lyckad och att ni inte kommer ångra er att ni började läsa!
 
-Therese

Kommentarer

  • Julia säger:

    Kommer de va romance mellan nouis?

    Svar: ja
    Författare: Therese

    2013-01-08 | 16:10:21

Kommentera inlägget här: